Co rychle sníst po tvrdé dřině ve fitku?

20.01.2014 21:13

Dneska jsem si šla na půl hoďky zacvičit a skončila jsem tam 2 hodiny. Nevěřila jsem, když lidi říkali, že je cvičení dostane, ale je to už asi pomalu i můj případ - good for me! :)

Jenže, 2 hoďky cvičení, 3 hodiny prázdný žaludek minimálně (což už všechny víme, že nesmí nastat) a než bych dojela domů a něco ukuchtila hladem bych po té dřině zkolabovala.

Nejsem zastáncem proteinových tyčinek, protože jsem jich už pár ochutnala a jediné co mi přišlo je, že jsou přeslazené.

Nicméně, jsem s epodívala ve fitku, co je tam na výběr a našla onen vychvalovaný FLAPJACK.

To složení je neuveřitelné! Je nadopovaný bílkovinami.

Cena byla 44 CZK, což oproti ostatním bylo 2x tolik, ale je ho 80 g, takže Vám bude stačit třetinka na energii. Je výborný, nepřeslazený a hrozně moc sytý - já měla čokolýdový.

Zde složení a ofiko info:

Reflex Nutrition High Protein Flapjack 80g

Výborná a kvalitní tyčinka s obsahem ovesných vložek, nízkého podílu cukrů a tuku.

Kompletní, čistá svačina s minimem aditiv a stabilizátorů: 20 g částečně hydrolyzované (naštěpené) syrovátkové bílkoviny, v kombinaci s ovesnými vločkami, nenasycenými tuky a DeltaGold tokotrienoly.

Balení:

  • 80g

Nutriční informace:

100g 80g

Energie kJ 1,637 1,310

Kcal 392 313

Bílkoviny 25,3g 20,2g

Sacharidy 39,3g 31,4g

Z toho cukry 1,6g 1,3g

Z toho poyol 18g 14,4g

Tuk 17,2g 13,7g

Z toho

Nasycené 3,7g 3g

mononenasycené 9,1g 7,3g

polynenasycené 4,3g 3,4g

Vláknina 3,8g 3,0g

Sodík 94mg 75mg

Tokotrienoly (DeltaGold) 10mg 8mg

Probiotické kultury 62,500,000 50,000,000


Složení:

  • Celozrné, sladové ovesné vločky ( ovesné vločky, sladový extrakt ), částečně hydrolyzovaná syrovátková bílkovina, glycerin rostlinného původu, řepkový olej, nízkotučný kakaový prášek, emulgátor: sojový lecitin, konzervant: sorban draselný, přírodně identické a umělé aroma, antioxidant (DeltaGold tokotrienoly (35% tokotrienolů, z toho 84-92% Delta tokotrienolů, 8-16% Gamma-tokotrienolů) získáných z Annato), umělé sladidlo: sukralóza, probatické kultury LactoSpore ( Bacillus Coagulans )
  • Může obsahovat lepek, laktózu a soju ( lecitin )

Dávkování:

Berte 1 – 2 tyčinky denně na svačinu jako zdroj kvalitních živin.

Upozornění:

Dodržujte doporučený postup dávkování! Nevhodné pro děti, těhotné a kojící ženy.

Informace:

  • potravina určená pro zvláštní výživu, vhodná pro sportovce

Diskusní téma: Co rychle sníst po tvrdé dřině ve fitku?

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek