Co snídám

13.01.2014 19:45

Každý mám své "best" jídlo dne, na které se těšíme nejvíc. Já miluju odmalička snídaně.

Kdo se snaží zhubnout ví, že snídat se prostě musí. Já ráno vstanu a do 15 minut snídám - ale žádné rychle naházení něčeho do sebe. Snídaně je pro mě rituál.

Nejradši mám jáhlovou kaši Nomina, kterou zaleju jen horkým polotučným nebo sojovým mlékem, přidám lžičku medu, oříšky a sušené švestky. Je to mňamka! Zkuste to taky ;-)

Sednu si ke stolu a vychutnávám každou lžičku.

O víkendu si dávám zase naopak vždycky vařená vejce, která nakrájená na kolečka pokladu na celozrnný chleba s lučinou.

Jo a ještě jedna rada - před snídaní si dejte sklenici teplé vody s citrónem. Nevím, jak je to s tím spalováním, ale já pak aspoň nemám potřebu toho sníst kila.

Iveta

Diskusní téma: Co snídám

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek