Druhý týden fitness workout!

17.01.2014 21:07

Je to už déle než 2 týdny co intenzivně (6x týdně) cvičím kruhový trénink a posiluju.

Už po této době můžu říct, že na sobě cítím změny. Ne že bych přes pas měla dole 5 cm, ale cítím se celá taková pevnější, o hodně moc pružnější a hlavně silnější. Je to úplně úžasný, pro mě nový pocit.

Vidím změny na rukou a zadku. Stává se to pro mě drogou, své ostatní plány podřizuju cvičení, které je na 1. místě. Na začátku února mě budou přeměřovat, tak se těším až uvidím výsledek, protože už teď vím, že tam bude! :)

Členství je super věc, jsem tam denodenně, byla to nejlepší investice, kterou jsem udělala. Dokonce už minimálně kouřím :)

VŽDY jsem hubnutí táhla jen přes jídlo, ale to fitness mě teprve pořádně nakoplo, protože člověk vidí, kam až může dojít.

Před cvičením se mi nechce začít, během cvičení se mi nechce přestat a po cvičení mám pocit, že jsem hrozně moc šťastná!

LOVE IT!

Diskusní téma: Druhý týden fitness workout!

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek